جباری: خطیب به هیچ حزب و جریان سیاسی تعلق ندارد-راهبرد معاصر
خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است

جباری: خطیب به هیچ حزب و جریان سیاسی تعلق ندارد

جباری در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:نماینده مردم بندر لنگه در مجلس گفت: گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات فردی فراجناحی است و به هیچ حزب و گروه سیاسی تعلق ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۲۵۴۷۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد جباری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: در حال حاضر در یک برهه بسیار خطیر و حساس از تاریخ منطقه و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها قرار داریم و در این شرایط انتخاب فردی کارآمد برای وزارت اطلاعات اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: وزارت اطلاعات یکی از وزارتخانه‌های حساس کشور است که امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین توسعه و بالندگی کشور به آن گره خورده است. حجت الاسلام خطیب از برجسته‌ترین و با تجربه ترین چهره‌ها و شخصیت‌ها است و کار خود را از کف سیستم اطلاعاتی آغاز کرده است.

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: خطیب در دولت سیزدهم به عنوان وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بود و وی از سوی پزشکیان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم نیز به مجلس معرفی شد چرا که وی معیارها و ملاک‌های ارزشمندی را که مقام معظم رهبری برای انتخاب وزرا اعلام فرمودند، دارد.

جباری تاکید کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، قانون اساسی و گفتمان امامین انقلاب باور عمیق و راسخ دارد و همین موضوع باعث شد که وی برای تصدی وزارت اطلاعات به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

وی افزود: خطیب از رزمندگان دوران دفاع مقدس است و در آن دوران و برای دفاع از کیان اسلام، به افتخار جانبازی نائل شد و از سوی دیگر وی برادر شهید است.

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کارنامه خطیب، مسئولیت خطیر و کلیدی سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه نیز وجود دارد و وی در ساختار اطلاعاتی کشور سابقه خوبی دارد. نکته مهم دیگر آن است که خطیب یک شخصیت فراجناحی است و به هیچ حزب، گروه و جریان سیاسی تعلق ندارد. وی همواره به دنبال رشد و ارتقای جامعه کشور و تحقق وفاق ملی در چارچوب سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بوده است./مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده